Fylld till bristningsgränsen

Nu har jag packat. Duktig tjej tycker jag för jag var inte pepp på det, hatar att packa. Dessutom skulle jag försöka få med ridhjälm och ridstövlar, så jag var lite skeptisk också. Trotts min skeptism fick det plats och när jag pressat ihop min väska och kämpat med dragkedjan kom jag på att jag ville ha med min rosa Kingslandjacka också. Och när jag letade efter den hittade jag ett par skor jag tyckte kunde få gå på brittisk mark. Upp med väskan igen och pressa ännu mer. Nu är den stackars väskan så full att jag är rädd att den ska spricka.
Ska jag börja rida i London kan jag lika gärna se snygg ut

Kommentarer
Sofie säger:

sv: Nä det är helt sjukt... Bara ett par dagar kvar som bebis ^_^

2011-12-30 | 16:16:07
Bloggadress: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback