Fryser arslet av mig - inomhus

Sjukt kallt! Jag tror helt klart mitt rum är sämst isolerat i hela huset. Tragiskt! Jag som alltid fryser. Lite synd om mig är det allt, men tänker koka en kopp te och krypa ner i sängen med en film och hoppas på värme.

Igår satt jag och Becca barnvakt tillsammans. Det var en familj som hade julfest och ett annat par hade med sig sitt barn också, så vi satt och kollade på film när barnen sov. Kalas! Det bästa av allt - vi fick dögod cateringmat! Jag skämtar inte, det var helt fantastiskt gott! Ravioli, Croque Missour (sorry för stavningen), duck pancake och annat. Hur underbart som helst! Cateringemat at it's best! All cateringmat jag ätit hittills i mitt liv har varit av det billiga slaget och det har aldrig varit nån höjdare.
Måste också påpeka att dom hade ett helt underbart fint hus!

När det var dags att ta sig hem blev det lite mer spännande. Först fick jag vänta länge på bussen som skulle ta mig till Victoria, den kom efter ett tag och när jag väl kom till Victoria insåg jag att jag inte hade någon som helst aning om vart 36:an gick från. Började traska runt där mitt i natten, men efter ett tag hittade jag en hållplats åt rätt håll! När bussen sen väl kom insåg jag att om jag bara gått 5 m år höger när jag gick av första bussen hade jag sluppit en 10 min promenad mitt i natten. Väl på rätt buss trodde jag att han försökte slå nått rekord att fortast ta sig till Queens park, shit så han körde! Tyvärr var det avspärrningar och skit vid Edgeware road och Paddington så det tog rätt lång tid att ta sig hem ändå, kom i säng vid 1.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback