Första dagen i Sverige

Kom ju hem igår, rätt skönt, men det är KALLT!

Nej, det kanske bara är jag som är kinkig, så kallt är det nog egentligen inte.
Skulle och klippa mig idag kl 11, men när jag kommer dit får jag veta att hon jag skulle klippa mig hos hade slutat. Jaha, liksom, bra att den informationen gick fram?! Nej, så det blir klippning imorgon klockan 10 istället.
Lite senasre ringer hon jag skull klippa mig hos och säger att jag hade tid hos henne kl 11. Ja, jag hade tid hos henne kl 11 på ESTETICA, eftersom hon uppenbarligen inte jobbar där längre var det lite svårt för mig att komma och klippa mig hos henne. Nej, oj, hon hade missat informera mig. Jag vet inte, men det känns som att man håller koll på sina kunder?! Så, som sagt, klippning på Estetica imorgon klockan 10 istället.
Så min tanke var (haha, internet skämt) att åka till Gränby och kolla lite på juklappar. Det funkade inte, jag var så sjukt trött att jag åkte hem och la mig i sängen istället o0ch kollade på serier. Man vet inte hur lycklig man är i sin 120 säng förrns man provat den hårda 90 sängen i England. Det där serietittande funkade inte heller, la ifrån mig datorn strax innan 14, vaknade till liv igen vid 17. Helt udnerbart härligt att sova. Och det roligaste är att jag fortfarande är galet trött, så det kommer inte bli några problem att sova ikväll heller.

Kommentarer
katja säger:

DU ÄR JU HEMMA!!! KOMMER DU IMORGON? HAR DU MED DIG EN SNYGG BRITTTTT???? HALLÅ LISAA?!!!!!

2011-12-15 | 20:34:21
katja säger:

Stallet såklart!! :O

2011-12-15 | 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback