6 timmar senare

Sitter här nu, 6 timmar senare, fortfarande i skolan.
Hade spanska muntligt prov imorse. Min sponta fråga är: När kommer jag någonsin ställas i ett samtal där någon ber mig redogöra för exakt vad jag gjort på morgonen eller där jag i detalj ska redogöra för en vanlig dag på universitetet?
Nej, jag är helt klart för att man ska ha prov i vettiga samtal och sånt som man faktiskt kan hamna i på riktigt.

I övrigt har det var helt okej, jag har kommit en bit på min essay om stress och det känns bra. Har ungefär hälften kvar och sen måste jag flytta om lite i texten, nu har mycket skrivits som det bara har ploppat upp i huvudet och det blir nog lite rörigt då.

Hräligt att kommit en bit på väg iallafall!

Kommentarer
Joss säger:

hehe jo, jag råkad lixom skriva om en infation på mitt historiaprov utan att vara säker på om den verkligen hänt...

2011-12-06 | 17:53:00
Bloggadress: http://thecowontheothersideoftherainbow.blogg.se/
Jossa säger:

Jag vet!!!! Vart där du vet! Men då när jag var där var jag i två länder, därför jag skrev så! ;)

2011-12-07 | 07:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback